Известие

Collapse
No announcement yet.

За питащите се какво представлява това "чудо" Алфа 159 1.8 газ/бензин!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Интересното е,че поради много късите скорости,поне при мен няма голяма разлика в градско/извънградско.Плевен-София ми дава към 8,5-9/100,понякога и 10/100 газ.Иначе разхода до 100 на равно с равна газ би трябвало да е около 7/100 газ,като гледам моментния разход,но аз поне нямам нерви да карам така,а и като свикнах със силна кола и сега на тази й вадя душата при изпреварване.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

    Comment


    • #17
      Здравейте,
      това "чудо" със заводско монтирано газово ли е или са монтирани допълнително от собствениците ?
      Alfa Romeo 1.8 TS `98
      sigpic

      Comment


      • #18
        Няма такова заводско газово.
        Това не е фолксваген.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
          Няма такова заводско газово.
          Това не е фолксваген.
          И аз мислех така ама явно има:
          http://www.automativ.de/alfa-romeo-1...-id-30280.html

          "Mittelklasse-Limousine mit Autogas ab Werk zu fahren"

          http://www.alfa-romeo-nachrichten.de...as-ab-werk/189

          Comment


          • #20
            Моята е с фабрична газ и си е 140к.с. по документи,иначе навсякъде наистина я дават 129к.с. газифицираната 159-ка.
            alfa 159 1,8 mpi/lpg

            Comment


            • #21
              За да завъртдим инфото, снимки може ли да видим на тази фабрична газова?
              Все пак отстъства от всички каталози. Има само две статии по въпроса.
              Докато по-новите модели с фабрична газова, ги има в каталога, с LPG индекс.
              Митака, пусни да видим.
              Last edited by Scrapera; d.m.y г., 12:47.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #22
                Другия вариант е да е сложена още при покупката на колата.Фигурира във всички документи още от като е била нова колата.
                alfa 159 1,8 mpi/lpg

                Comment


                • #23
                  В немската статия си пише, че колата се купува директно от завода с газ. Това не го знаех за 159.
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                  Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
                    Другия вариант е да е сложена още при покупката на колата.Фигурира във всички документи още от като е била нова колата.
                    Пусни снимки и веднага ще си проличи, какъв монтаж е.
                    Възможно е да е точно както, ти предполагаш. Може и да е монтирана със съдействието на дилъра.

                    Аз досега съм разглеждал доста 1.8 с LPG, но на всички монтажа е по различен начин, и навсякъде пише я BRC, я Ловато, на доста видни места, което говори за незаводски монтаж.
                    Джамбазите обаче се бият в гърдите, че газовата е заводска.

                    Ето една заводска уредба. Няма пльоснат компютър на Ловато на видно място, и наистина е заводска. Под капака, все едно я няма.
                    Колата я има и в каталози.

                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #25
                      Attached Files
                      alfa 159 1,8 mpi/lpg

                      Comment


                      • #26
                        510 к.с. дай боже на всеки алфист амин

                        И аз карам една такава хибрид ,върви прилично за това купе нямам особенни забележки към нея ,ама и тя като любовницата все нещо мърка и иска.
                        Търсих я бая време ,като я взех на собствен ход 200 на магистралата да видя дали ще е куче.
                        Чакам да видя кога ще изпише че иска салата и ракия ама тя само пише колко масло има, да и сипя течност за чистачки , газ да сипя, тунджа и е такива работи.
                        Малко ме е яд че 156 вървеше по добре , ама мода да е...
                        Малко присветва чека от време на време , вещи в занаята ми казаха че газовата не била закачена правилно към КАН-КАН шината , ама свети , вкл. на тунджата за 1 2 часа,изгасне ,после на газ 2 3 дена и пак.
                        Ама нека си свето не ми пречи.
                        Айде да сте живи и здрави и само газ и умната и 510 дай боже на всеки алфист АМИН

                        Comment


                        • #27
                          На мен чека ми свети през ако карам повечко време без да гася-200+км,но е заради липсата на катализатор.
                          alfa 159 1,8 mpi/lpg

                          Comment


                          • #28
                            Да се вкл. пак, след дълго мълчание. Както споменах пътувам много. Единият от летните турове го врътнах със 159-ката. Една седмица по северното черноморие. Очарован съм от този автомобил! Отличен за дълги пътувания. Има една слабост. За мен голяма! Много е ниска пущината! Колко пъти я изтрясках отдолу... Хубавото е, ако може така да се нарече, че винаги се праска някъде след предния мост. В началото на дъното. Пък си падам по камънаци, къпиняци и диващини. За аутобана е определено. Там и е силата!
                            Та от Пловдив я юрнах към Бургас. Първите 50 км тестове: 140, 160, 180 на пета. После упражнението на четвърта. Намаляне, ускорение. Над 180 е тромава, но 200 ги вдигна, а може и още! Задържах я 10-ина км с 200. Е нищо общо със 156. Тази кола буквално не ги усеща! Спокойствие с 200! Само като "прелиташ" с голяма разлика в скоростта, покрай тези в дясно ти светва лампичката! Кротнах я на 160 и така до разклона за Петолъчката.
                            М/у другото ме изпревари оранжев GTR, т. е. не ме изпревари, а ме отвя, според мен с около 300!!!
                            На Омуртаг дозаредих газ. Показание на компа 10,4. На пистолет 12,2/100! Много идеално за таквоз юркане! От там съм я държал в интервал 120-140 км/ч. На следващо зареждане отчете 10,8 на пистолет, при показание 9! След това я зареждах още два пъти по морето. Пребивавам в едно село и всичките ми обиколки са извънградско. Нарочно понижих скоростта до максимум 100-110 км/ч. Е под 10,4 реален разход не пада! С постоянно вкл. климатик. Което си е много отличен разход. Амен-амен, като на 156-цата!
                            Колата продължава да не показва никакви слабости, освен по-твърдия съединител. Решил съм поради тази причина нищо да не пипам!
                            Разглобих задният капак. Снопът с кабели влизащ в него беше перфектно и явно заводски обвит с един такъв, като плюшен изолирбанд. Махнах го. Проследих кабелите по цвят към ключалката. На контакт при интезивно мърдане на кабелите в зоната и натискане на бутона - никаква реакция! Няма абсолютно никакви следи от прекъснат кабел! После се чудех как да изобретя подобна изолация! Проследих кабелите до бутона /емблемата/. Не разбирам от тоци, но явно са два кръга. Като натиснеш емблемата дава контакт за ръчното отваряне. Някъде там е "ключът за бараката", но не смея да разглобявам. Направи ми впечатление при интервенцията, че всичко в зоната явно не беше "докосвано от човешки ръце"!
                            Имам два ключа. Единият ни приема, ни предава. Механичните ключове са с еднакви номера. Вчера ги замъкнах на ключар /в Бриколаж/. Човекът ги тества. И двата трябва да работят. С еднакво ID са, един и същи номер на чипа излиза на машината. И дистанционното и код-четеца излъчват равномерни и еднакви по сила сигнали, но на единия ключ нито работи дистанционното, нито колата го иска!
                            Каза ми ключаря да издиря някой си Олег в София, като вариант едно. А вариант две - и той може да свърши работа, но няма да работи дистанционното. Т.е. механично отключване на колата, а запалването, както си трябва. Вариант две ще ми коства 250 лв, а едно... от 400 нагоре! Т. е. засега не смятам и този проблем да взимам на вътре.
                            И един въпрос: каква температура Ви показват на маслото?
                            Значи тази антифриза, като го лепне на 90 градуса - не помръдва! Маслото в града, в жегата го държи на 110-115 градуса. При високи скорости, респ. обороти и жегаво време, достига и 130 градуса. Едно деление е преди червено, но нормално ли е?! Навремето имах 155. И тя мереше маслото. Спомням си, че държеше подобни температури.

                            Comment


                            • #29
                              Температурата на маслото ти е ОК,последно като карах магистрално,скорости постоянно над 180,маслото почти постоянно ми стоеше на ръба на червеното,това при включен климатик и 40 градуса околна температура, натоварена с багаж.Иначе нормално градско ми държи 110-120 градуса винаги.
                              alfa 159 1,8 mpi/lpg

                              Comment


                              • #30
                                Да си се вкл. пак, след три месеца! Без да искам разреших проблема с емблемата-бутон на багажника. Оказа се, че проблем няма, а незнание! Вчера попаднах на английското ръководство, качено от колегата Neokil - да е жив и здрав! След ровене цяла вечер и сричане на полузнаен английски на какво ли не, установих, че boot не било само ботуш или обувка, а и багажник! И какво се получи? На компата на колата има меню Indep. boot. И тъй, като не мога да го усмисля на превод, сума месеци нито го мисля, нито го пипам! А "ремонтът" бил много прост - просто трябва да придвижим отметката от въпросното меню на дисплея на "off"! Когато е на "on", капакът се отваря само от дистанционното! И сега всичко работи - отваря се и от дистанцията, и от бутона!
                                Друго, което ме учуди са интервалите на обслужване на бензиновите версии. 35 к км смяна на масло!!! 140 к - да, сто и четиридесет хил. км смяна на ремъци!!! За маслото - няма как да стане. Винаги съм сменял масло на 15 к км мах! Но ангренажа... Някой, ако има практически опит за тези мотори? На 70 хил. км, препоръчват "на слух да се преслуша /прегледа/"системта! Досега мах-а, който знам от личен опит за смяна на ангренаж е 80 к км. Ама 140 хиляди???!!!
                                Иначе колата продължава да е"чук"!

                                Comment

                                Working...
                                X