Интересното е,че поради много късите скорости,поне при мен няма голяма разлика в градско/извънградско.Плевен-София ми дава към 8,5-9/100,понякога и 10/100 газ.Иначе разхода до 100 на равно с равна газ би трябвало да е около 7/100 газ,като гледам моментния разход,но аз поне нямам нерви да карам така,а и като свикнах със силна кола и сега на тази й вадя душата при изпреварване.
Известие
Collapse
No announcement yet.
За питащите се какво представлява това "чудо" Алфа 159 1.8 газ/бензин!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеНяма такова заводско газово.
Това не е фолксваген.
http://www.automativ.de/alfa-romeo-1...-id-30280.html
"Mittelklasse-Limousine mit Autogas ab Werk zu fahren"
http://www.alfa-romeo-nachrichten.de...as-ab-werk/189
Comment
-
За да завъртдим инфото, снимки може ли да видим на тази фабрична газова?
Все пак отстъства от всички каталози. Има само две статии по въпроса.
Докато по-новите модели с фабрична газова, ги има в каталога, с LPG индекс.
Митака, пусни да видим.Last edited by Scrapera; d.m.y г., 12:47.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщениеДругия вариант е да е сложена още при покупката на колата.Фигурира във всички документи още от като е била нова колата.
Възможно е да е точно както, ти предполагаш. Може и да е монтирана със съдействието на дилъра.
Аз досега съм разглеждал доста 1.8 с LPG, но на всички монтажа е по различен начин, и навсякъде пише я BRC, я Ловато, на доста видни места, което говори за незаводски монтаж.
Джамбазите обаче се бият в гърдите, че газовата е заводска.
Ето една заводска уредба. Няма пльоснат компютър на Ловато на видно място, и наистина е заводска. Под капака, все едно я няма.
Колата я има и в каталози.
1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
510 к.с. дай боже на всеки алфист амин
И аз карам една такава хибрид ,върви прилично за това купе нямам особенни забележки към нея ,ама и тя като любовницата все нещо мърка и иска.
Търсих я бая време ,като я взех на собствен ход 200 на магистралата да видя дали ще е куче.
Чакам да видя кога ще изпише че иска салата и ракия ама тя само пише колко масло има, да и сипя течност за чистачки , газ да сипя, тунджа и е такива работи.
Малко ме е яд че 156 вървеше по добре , ама мода да е...
Малко присветва чека от време на време , вещи в занаята ми казаха че газовата не била закачена правилно към КАН-КАН шината , ама свети , вкл. на тунджата за 1 2 часа,изгасне ,после на газ 2 3 дена и пак.
Ама нека си свето не ми пречи.
Айде да сте живи и здрави и само газ и умната и 510 дай боже на всеки алфист АМИН
Comment
-
Да се вкл. пак, след дълго мълчание. Както споменах пътувам много. Единият от летните турове го врътнах със 159-ката. Една седмица по северното черноморие. Очарован съм от този автомобил! Отличен за дълги пътувания. Има една слабост. За мен голяма! Много е ниска пущината! Колко пъти я изтрясках отдолу...Хубавото е, ако може така да се нарече, че винаги се праска някъде след предния мост. В началото на дъното. Пък си падам по камънаци, къпиняци и диващини. За аутобана е определено. Там и е силата!
Та от Пловдив я юрнах към Бургас. Първите 50 км тестове: 140, 160, 180 на пета. После упражнението на четвърта. Намаляне, ускорение. Над 180 е тромава, но 200 ги вдигна, а може и още! Задържах я 10-ина км с 200. Е нищо общо със 156. Тази кола буквално не ги усеща! Спокойствие с 200! Само като "прелиташ" с голяма разлика в скоростта, покрай тези в дясно ти светва лампичката! Кротнах я на 160 и така до разклона за Петолъчката.
М/у другото ме изпревари оранжев GTR, т. е. не ме изпревари, а ме отвя, според мен с около 300!!!
На Омуртаг дозаредих газ. Показание на компа 10,4. На пистолет 12,2/100! Много идеално за таквоз юркане! От там съм я държал в интервал 120-140 км/ч. На следващо зареждане отчете 10,8 на пистолет, при показание 9! След това я зареждах още два пъти по морето. Пребивавам в едно село и всичките ми обиколки са извънградско. Нарочно понижих скоростта до максимум 100-110 км/ч. Е под 10,4 реален разход не пада! С постоянно вкл. климатик. Което си е много отличен разход. Амен-амен, като на 156-цата!
Колата продължава да не показва никакви слабости, освен по-твърдия съединител. Решил съм поради тази причина нищо да не пипам!
Разглобих задният капак. Снопът с кабели влизащ в него беше перфектно и явно заводски обвит с един такъв, като плюшен изолирбанд. Махнах го. Проследих кабелите по цвят към ключалката. На контакт при интезивно мърдане на кабелите в зоната и натискане на бутона - никаква реакция! Няма абсолютно никакви следи от прекъснат кабел! После се чудех как да изобретя подобна изолация!Проследих кабелите до бутона /емблемата/. Не разбирам от тоци, но явно са два кръга. Като натиснеш емблемата дава контакт за ръчното отваряне. Някъде там е "ключът за бараката", но не смея да разглобявам. Направи ми впечатление при интервенцията, че всичко в зоната явно не беше "докосвано от човешки ръце"!
Имам два ключа. Единият ни приема, ни предава. Механичните ключове са с еднакви номера. Вчера ги замъкнах на ключар /в Бриколаж/. Човекът ги тества. И двата трябва да работят. С еднакво ID са, един и същи номер на чипа излиза на машината. И дистанционното и код-четеца излъчват равномерни и еднакви по сила сигнали, но на единия ключ нито работи дистанционното, нито колата го иска!
Каза ми ключаря да издиря някой си Олег в София, като вариант едно. А вариант две - и той може да свърши работа, но няма да работи дистанционното. Т.е. механично отключване на колата, а запалването, както си трябва. Вариант две ще ми коства 250 лв, а едно... от 400 нагоре!Т. е. засега не смятам и този проблем да взимам на вътре.
И един въпрос: каква температура Ви показват на маслото?
Значи тази антифриза, като го лепне на 90 градуса - не помръдва! Маслото в града, в жегата го държи на 110-115 градуса. При високи скорости, респ. обороти и жегаво време, достига и 130 градуса. Едно деление е преди червено, но нормално ли е?! Навремето имах 155. И тя мереше маслото. Спомням си, че държеше подобни температури.
Comment
-
Температурата на маслото ти е ОК,последно като карах магистрално,скорости постоянно над 180,маслото почти постоянно ми стоеше на ръба на червеното,това при включен климатик и 40 градуса околна температура, натоварена с багаж.Иначе нормално градско ми държи 110-120 градуса винаги.alfa 159 1,8 mpi/lpg
Comment
-
Да си се вкл. пак, след три месеца! Без да искам разреших проблема с емблемата-бутон на багажника. Оказа се, че проблем няма, а незнание! Вчера попаднах на английското ръководство, качено от колегата Neokil - да е жив и здрав! След ровене цяла вечер и сричане на полузнаен английски на какво ли не, установих, че boot не било само ботуш или обувка, а и багажник! И какво се получи? На компата на колата има меню Indep. boot. И тъй, като не мога да го усмисля на превод, сума месеци нито го мисля, нито го пипам! А "ремонтът" бил много прост - просто трябва да придвижим отметката от въпросното меню на дисплея на "off"! Когато е на "on", капакът се отваря само от дистанционното! И сега всичко работи - отваря се и от дистанцията, и от бутона
!
Друго, което ме учуди са интервалите на обслужване на бензиновите версии. 35 к км смяна на масло!!! 140 к - да, сто и четиридесет хил. км смяна на ремъци!!! За маслото - няма как да стане. Винаги съм сменял масло на 15 к км мах! Но ангренажа... Някой, ако има практически опит за тези мотори? На 70 хил. км, препоръчват "на слух да се преслуша /прегледа/"системта!Досега мах-а, който знам от личен опит за смяна на ангренаж е 80 к км. Ама 140 хиляди???!!!
Иначе колата продължава да е"чук"!
Comment
Comment